Cégünk 2017 óta foglalkozik közbeszerzési eljárásokkal és nyújt közbeszerzési tanácsadást az Ajánlattevői oldal képviselői számára.
Állandó munkatársaink 15 éves szakmai múlttal rendelkeznek.
Az elmúlt 5 évben több száz érvényes dokumentációt állítottunk össze, amelyek eredményeként megkötött szerződések értéke meghaladta a 20 milliárd Forintot.
Sokrétű közbeszerzési tapasztalattal rendelkezünk hazai költségvetési forrásból és uniós támogatásból megvalósuló:
-építési beruházások,
-szolgáltatások és
-árubeszerzések vonatkozásában az uniós értékhatár alatti és azt meghaladó eljárásokban egyaránt.
2018. április 15-e óta a papír alapú közbeszerzési eljárásokat felváltották az elektronikus úton történő eljárások, amely az Elektronikus Közbeszerzési Rendszerben (EKR) történnek.
A rendszer bevezetésétől a közbeszerzési eljárások mondhatni 0-24 órában aktívak, melyek jóval túlmutatnak a munkavállalók munkaidő keretein. Ennek kezelése nehézséget okoz az Ajánlattevőknek.
Cégünk az EKR folyamatos nyomonkövetésével, gyors tájékoztatással, akár azonnali reagálással áll az Ajánlattevők rendelkezésére.
Az elektronikus rendszer megfelelő használatával, az évek során szerzett ajánlatkérői elvárások "buktatóiból"szerzett tapasztalatunkkal és a bonyolult jogi rendszer ismeretével egy stabil, megbízható szakmai hátteret tudunk biztosítani Önöknek, mellyel elősegítjük az érvényes ajánlatadást és ezáltal a szerződési állományuk növelését.